04.02.2016

Walentynka dla Cyrysii



Cyrysia z bloga cyrysia.blogspot.com zorganizowała konkurs, gdzie zadaniem jest stworzenie dla niej wirtualnej walentynki. Tak więc przeprosiłam się z Photoshopem, i zabrałam się za robienie kartki. Po długich próbach i niechęci programu do współpracy ze mną, udało mi się coś zrobić. Tak więc przedstawiam wam moją walentynkę dla Cyrysii.




Walentynka bierze udział w TYM konkursie.
http://i.imgur.com/5NnrVJq.png
(Aby zobaczyć oryginalny rozmiar, należy kliknąć na obrazek)

Was także zapraszam do brania udziału w tym konkursie, bo jest o co walczyć.

9 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie za walentynkę i życzę powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jaka śliczna *-* Konkurs jakoś przegapiłam, wzięłabym w nim udział, ale nie wiem, czy z taką walentynką mogę konkurować :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa :) Na pewno udałoby ci się stworzyć coś pięknego :)

      Usuń
  4. Śliczna walentynka :) Życzę powodzenia w konkursie. Pozdrawiam :)

    http://wszystkocowiemoksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine